Mskywalker Arkadaşlar Eskişehir’de Batıkent Ümit Hastanesi’nde ikili tarama testi yaptıran var mı? Ücretleri hakkında bir bilginiz var mı?
Bsrklbn Mskywalker bende Ümit hastanesine gidiyorum canım ama şimdiye kadar sadece kan testi yaptırdım 100 tl verdim sadece kan testine
Zeynpatak Bsrklbn sigortali degil misiniz 100 lira kan tahlili icin cok fazla en fazla 15 lira odedim simdiye kadar
Sayalcan Bsrklbn bende gebelik testi için Bi o kadar ödedim pahalı ama yorumlar olumlu bu hastane için. Keşke ülkemizde insana değer verilse paraya değil. 🤐
Zeynpatak Bsrklbn acaba farkli tahliller yapilmis olabilir mi her ay duzenli kan idrar tahlili yaptiriyorum cunku 15 liraya .
Slmzhnm Mskywalker ben ıkılı taramada 70 tl verdım umıt vısnelıkte oda zaten hemen cıkmayan testler sonucunda dıgerınde kan testı oldugunda 15 lira odemıstık