Fattmasevinc Fulisko ya tesadüfün bu kadarı olur eşim giray Batu istiyor ben Eren Batu diye düşünüyorum ☺️
ChubbyOrange Fulisko kızım olaydı Bilge ayla koyacaktık biz :) ayla çok güzel bir isim benim fikrim tabi
Fulisko ChubbyOrange evet çpk güzel isim canım biz de kararsızlıkta kalmıştık İlay olsun diye karar verdik son☺️☺️
Fulisko ChubbyOrange evet çpk güzel isim canım biz de kararsızlıkta kalmıştık İlay olsun diye karar verdik son☺️☺️