Efo isim isi cok zormus kixlar ya benim henuz erken ama babasi janset diyor (cerkesce gunesin dogusu,kralice)demek.. ben ayçıl,ilke,gökce,ekin arasindayimm..bir de beray ve beren var..hepsinin anlami cok guzel ama ayla isminife dusunmedim degil kafalar karisik :)