Asli5454 haklısın canım gece ağrım olduğunda inan korkuyorum oraya gidip alttan muayene edecekler diye ama malesefki özeldede doktorlar mesai haricinde yok acillik durumum olmadan hayırlısıyla doğsa diyorum benim doğum bayram gibi gözüküyor özeldede doktorlar yok bayramda anasağlıktaki doktoruma sordum o sen hiç korkma benim yazlığımda kışlığımda burada hep varım dedi o yüzden özeldekinden daha güvenli geliyor bana