Hacerdogan renkli usg ye girdinmi canm artık ordada göstermiyosa bence doğuma kadar lazım olanları ara renk al krem sarı gibi sonra alırsın bizim bi arkadaşa aynı senin gibi yaptılar en son yüzde yüz erkek demişler doğumda kız olduğunu öğrendik 😂 ama yazık garibim ismini koymuştu hastane pdasını süslemişti biz kaan efe beklerken bi prenses geldi hepimiz şok 😂😂 malesef bazı bebekler sonuna kadar gizleyebiliyor