Asiferdi 18+2 günlük oldum en son 16 . Haftada gitmiştim doktoruma bebegin hiç bir şekilde hala hareketlerini hissedemiyorum sizce bu normal mi arkadaşlar ? Gerçekten panik yapmaya basladim sürekli elim karnimda gün içinde ama yok yani hiç bir ufak hareketlenme bile YÖK 😞
Sengulkrgz Asiferdi ilk gebelik iae cok normal ben bile daha yeni hissettim.yani bu kadar net 22+2 yim gece net hissettim... Merak etme yavas yavas kipirtilari hissedersin az guclensin o kipirti ve pit pitlar gekmelere donusecek sabir🙏
Ssmerve Asiferdi normal canım daha tam hissetmene var ben 22 haftalikken tam net hissetmistim korkma endiselenecek bi durum yok 😘
Kader72 Asiferdi benimde 19+5 gün oldu hala hissetmedim yeni doktora gittim 1-2 haftaya hissedersin dedi. Sorun yok benimde korku vardı ama normalmis