Sevimgencer Geceden berı uyuyamıyorum ya asırı dercede karnımın heryerınde sankı yılan dolanıyor sinsi bır sekılde ne ıyı gelır suan bana ya 24-3 haftalık hamıleyım
Gulsen1989 Sevimgencer yulaf ezmesiyle yoğurdu karıştırıp yiyorum bazı akşamlar, maden suyu içiyorum, ılık su içebilirsin, hareket et biraz eğil kalk, rezene varsa çayını iç, bende gazdan çok çekiyorum kabız olmamaya çalış kabızlık da ekstra gaz yapıyor.
Gozdeeerss Sevimgencer Bnde aynıyım gazdan ölüyorum hem sancısı hem kendisi biyere gidip oturamıyorum rahat rahat artık malum evde rahat oluyo gaz olunca ama başka yerde kndimi tuttukça daa çok agrio karnim🙂🤗
Gozdeeerss Sevimgencer sıcak havlu ısıtıp koyuyorum ayağımı sıcak tutmaya çalışıyorum ve ılık su iyi gelio rahatlatiyo canim dikkat et kendine
Sevimgencer Gulsen1989 dogum baslangıcı falanda degıldır dımı bu aylarda cunku oluyormus onu nasıl anlayabılırım ben gaz sancısı dedım ama sadece oyle bır sancı var
Gulsen1989 Sevimgencer bebek büyüdükçe organlar sıkışıyo mide bağırsak fln o yüzden az az yemek yemek gerekiyo yoksa kabızlık ve gaz oluyo maalesef 🤪
Sengulkrgz B3nimde gaz sancim vardi ardindan mide yanmasi olustu acile gitmistim bana yatis vermislerdi