Nurcannozdemirr Merhaba kızlar, 35. Haftam bitti bugün itibariyle 36. Haftaya başladık. Doğum öncesi son tahlillerimi yaptırdım ama d vitamini , kan üre azotu ve hgb kan değerlerim çok düşük. Cumartesi günü kontrolüm var. Doktoruma mesaj olarak tahlilleri ilettim normal de açıklamasını yapar ama bu sefer gelince görüşelim dedi 🥺 kan değerleri düşük olup Doğum yapanlar , bu süreçte nasıl bir yol izlendi? Biraz motive olmam gerekiyor sanırım :) erken Doğum riskim vardı. Asla moralimi bozmadım, hiç kendimi ona odaklamadım maşallah 6 haftadır herşey yolunda. Ama bu kan olayına çok takıldım ki bu saatte yazıyor olmamdan anlamalısınız :)) teşekkür ederim şimdiden.
nursen1153 Nurcannozdemirr sen yine iyisin canım benim 7.4 bu doktor yükseltmemiz lazım diyor ama sanmıyorum yükselcegini 10 tane kan iğnesi oldum 7.9 cıktı anca şimdi sabah akşam hap kullanıyorum bakalım ne olcak
Hasretsaka Sıkma canını herşeyin bi yolu var hgb kaç? Bende düşük değerlerle acil sezeryan oldum çok şükür iğneler serumlar topluyor durumu en olmadı çok düşükse kan takıyorlar
Nurcannozdemirr nursen1153 doktorun ne dedi peki nasıl bir yol izleyecekmişsiniz , yarabbim neden bu kadar takıldım bu konuya bilmiyorum
nursen1153 Nurcannozdemirr 37+3 en kötü ihtimal kan serumu takılır inş gerek kalmaz ve yükselir canım bende ilk duyunca baya takılmıştım merak etme tek değilsin 😊
Hamihami Ben napayım 16 başladığım hamilelikte şuan 3.5 düşmüş kanı bitmek üzere demiş aile hekimi ilaç kullanmiyordum ama başlamak zorunda kaldım açıkçası hem rahatım hemde doğumda bir sıkıntı olur mu diye çok korkuyorum