Hafsa11 Merhaba bayanlar Pazar günü kanamam başladı acilde iğne yaptılar,pazartesi doktoruma kontrole gittik kesenın cok sağlıklı olmadıgını bos gebelık olabılecegını söyledı progestan ığne yazdı 3 günde 2 ampul dün kontrolum vardı kalp atışlarını duyduk çok şükür fakat şimdi tekrar kanamam başladı ve kasıklarımda ağrıyor bu iğneyi kullanıp böyle durumlar yasayan var mı 😔
Ysn Hafsa11 pruloton vurulun progestsn gunluk pruloton haftalik ve cok etkili doktorunuza muhakkak danisin benim kanamami o kesmisti progestan vurulmama rağmen
Hafsa11 Ysn İlk gittiğimde danısacağım tesekkur ederım ılk gebelıgımde onu kullanmıştım fakat şimdi bunu ınsaAllah bırsey olmaz