Tugbaelmass 29 yaşındayım 2 kere genel anestezi ile operasyon geçirdim. Zaten yatırıyolar yatağa saymaya başla diyorlar 1 diyosun uyumuş kalmış oluyosun 🤣 hiç bişey hissetmiyosun mis 🤣🤣 önemli olan ameliyat olmak değil ki sonrası zor 🤣 o yüzden ameliyattan korkacagina sonrasında ayağa daha çabuk kalkmak için neler yapayım diye düşün. Komposto yap, malt içecekten al, lohusa şerbeti yap, kayısı bişeyler koy bunlari düşünüp öncesine odaklanma