Seher_Alyaduru ahh suanki halinize dua ediceksiniz 34 haftalıgım inNın oturarak uyuyorum ne yesem gecmiyor bitek ılık süt biraz geçiştiriyor ama küçük bir fincan içmemi önermisti doktorum biraz rahatlatıyo onu deneyebilirsin canım ama sadece bir süre rahatlatıyor işte sonrası yine aynı