Aysedursun Hamile olupta kalp rahatszlıgı olan var mı hanımlar yada hamile kaldıktan sonra öğrenen kalp rahatszlıgı oldugnu
Elif7781 Aysedursun varmış canim geçen bi post bende çarpıntıdan açmıştım öyle biri yoruma yazmıştı üste kalsın post belki yaArlar
Aysedursun Bende hamileligimde fazla çarpntı üzerine kardiyolojiye gittim kalbim delik çıktı 27 yaşıma geldim haberim yok ve kalbimin sağ tarafında ciddi büyüme varmış neden daha önce gitmedin dediler hiç bir sorun yaşamadım daha önce dedim hamilelik fazla kan pompalama nedenyle sanırım tetiklemiş ve bana sakın normal doğum yapma yoğun bakım ünitesi olan kardiyoloji doktoru takibinde bir hastanede sezeryan doğum yapmamı söylediler 34 haftalıgım ve kimi doktor hiç beklemeden bebegi almalı dyor kimide bende sorun olmadıgı sürece bebek alınmamalı dyor yani cıkmazdayım napıcagmı blemedm bebegmi almak istmeyorm az kaldı ztn bu zamana kadar bşy olmadı inşllah bundan sonrada olmaz