Sirrlfehva MucizemmmLiya erken gelecek diye hissediyorum ama umarım uzatmazlar :) 38 bittikten sonra beklemesin :D
MucizemmmLiya Burjucan bol bol dua et hurma ye meryem ana otu ic 37den sonra canm korkma Allah yardimcimiz olsn 😘
Esraesra06 MucizemmmLiya aaa bizim de kızımız olacak ismini Ada liya koyacağız kısmetse, aslında 24 nisan doğum ama bize doktor 17 nisana sezeryan günü verdi sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
MucizemmmLiya Esraesra06 liya cok güzel isim canm ya cook anlamli 😘😍😍 rabbim bebegimizi bebeklerimizi bizlere bagislasin saglicakla dogurmak nasib etsin insAllah ♥️
Gizem2704 Nisanın 20 si son son 14 gün kaldı Sonunda kavuşuyoruz minik Oglusumuza Bugünleri de gördük ya çok şükür Rabbime 38+0 Günlük olduk