Reykzy Yoo ben yurtdisindayim. Ikikiyi ben demeden yapti. Seker yuklemesi icin ince gerek var mi diye kan aldi gerek gorunce yaptirdi. Ultrasona da her ay giriyorum. Ben hatta riskliyim diye bi ara her hafta kontrolum vardi giriyodum simdj iki hafta da bir ultrasona giriyorum. Yurtdisiyla alakasi yok bacim varsada bizim burda yok. Geriye kalan testleri bana sormustu ikiliden sonra, ama ben dedim gerek yok o da dedi bencede gerek yok Allahin verdigi can dedi.