Gzd13 normal bi insanda en düşük 150 bin olması gerekirken benim suan 45 bin artık risk grubuna girdim 14. Haftamdayım ve bu git gide düşen bişey mecburen tedavi olmak zorundayım kanım cok sulu bi Doğum yaptım bi sürü kanlar takıldı ve bana sezeryan yasak. Sizinki yüksekse oda pıhtılaşma olduğunu gösterir 400 bin üstü yüksek sayılıyormuş. Bidahaki kan verişinizde bu sayı dahada artarsa sanırım kadın doğumdan seni Hematolojiye yönlendirir genetik test isterler sanırım. Ben hem geçen sene hem bu sene Hematoloji takipliydim sık sık gittim bi sürü tahlil yapıldı hamile olduğum icin kemik iliği alamıyolar yani basit bi durum değil aman deyip gecme