didematlas jrarya Allah yardimciniz olsun.Bende oyleydim.Patates bagladim ,buz koydum,nane yagi suruyorum agriyinca birde parol iciyorum.Malesef biraz gecmesi zaman aliyor.Uyumaya calisin.
jrarya didematlas amin canım benim amin neren ağrıyosa canın orda şu yağlar biraz işe yarasın hafiflesin uyumaya çalışıcam çok teşekkrüederim 🙏🏼🍀
jrarya Nesoo benim 10. Haftam bismillah başladı 4. Haftadan sonra azalarak bitiyo diye okudum biyerdr ama herkeste bulantı gibi aynı mı bilmiyorum 😞😞
jrarya 1000114383540251 Aynı durumdan muzdaribim bakın burda sağolsun arkadaşlar yardımcı oldular bi bakın isterseniz çok geçmiş olsun 🍀🙏🏼😞
Ebaa Burnunuza azıcık sirke çekin biraz işkenceli ama etkili oluyor. (Peygamber efendimizin sünnetidir ayrıca arkadaşlar bilginiz olsun)
jrarya Ebaa ah keşke yapabilsem sirkeyi ben salata ble kullanamıyorum boğaz ağrı varken sirkeli suyla gargara bile yapamadım sirke 1001 derde deva derler ama benim aram hiç iyi değil 😞
OzlEmrah jrarya Canım geçmiş olsun bana doktorum parol içebilirsin demişti ilk üç ayda.Ben içtim çok dayanılmaz olduğu zaman bir tane. ve ışığı kapatıp uyumaya çalış sesssiz ortamda uyuyunca geçiyor 🤗
jrarya OzlEmrah şimdi bi yağ varmış onu aldık eczacı benim eşimde kullandı dedi ama geçmezse parol için korkmayın mecbursanız yapıcak bişey yok dedi aldık onuda yağ ile geçmezse içicem napim çok saol hayatım 😌
Ozlem1 jrarya Parol çok güvenli tüm doktorların hamileyken önerdiği tek agrı kesici bence hiç kuşkulanma ben çok sık kullanıyorum baş agrısı için. Hatta doktorum günde 3 defaya kadar alabilirsin dedi.
Ozlem1 jrarya hatta canım bi yerde okumustum şöyle diyor Parol, bebeğin anne ile bağını kuran göbek bağına ulaşmadan etki gösterir. Bu nedenle de bebeğe bir zararı olmadığı bilinmektedir.
jrarya Ozlem1 yaa 😌 içimi rahatlattınız inşallah geçer ama geçmezsediye aldık geçmezse gönül rahatlığıyla içicem teşekkrüederim 🙆🏻🍀
jrarya [silindi] allah sizden razı olsun nurse harveysi aldım yarım saat olmadan ağrımı kesti çok teşekkürederim vesile olduğunuz için 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
DuruMelek jrarya migren bendede var hamilelikten önce sadece apranaxplus ile geçiyodu. Bende geçenlerde denk geldim Şok markette satılan bantlar var migren ağrıları için diyodu bana çok iyi gelmişti ama bak senin aldığında aklımda olsun 😊 geçmiş olaun canım
[silindi] jrarya Allah sizdende razı olsun. Çok mutlu oldum iyi gelmesine ya.Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almak nasip olur inşallah🙂
jrarya DuruMelek saol hayatım senin dediğinde her ihtimale karşı benim aklımda olsun bu aldığım yap mucizevi bişey evde bulunması gerek 😌
jrarya [silindi] amin inşallah hepimiz hem kendi hemde onların sağlıklarıyla kavuşalım inşallah sağolun 😇🙏🏼🍀🍀🤰🏻
Aniakbulut [silindi] merhabalarr bende simdi onu onericektimm.. 15 haftalik hamileyim bende bas agrilarim inanilmaz fazla 😣 head stick tam anlamiyla kesmiyor ama azaltiyo en azindan deneyin derim arkadslar
[silindi] Aniakbulut aynen tam kesmiyor ama çok rahatlatıyor.bende o ara uyuyorum geçiyor ya da o az ağrıyı kaldırabiliyorum en azından
jrarya Aniakbulut benim sanırım migren ağrısı olmadığı için bıçak gibi kesti eczacı eşinin hamile olduğunu migren agrısında kullandığını söyledi benim sanırım sinüzüt deyince o zaman size daha iyi gelir dedi birde eski usul sıkı sıkı bezle bağlayın başınızı dedi onuda yaptım çok şükür geçti 🙏🏼☺☺☺☺
Meyra jrarya ilk aylar da benimde cok oluyordu kipirdatamiyordum basimi onun bir donemi var sonra geciyor ama sicak islak havlu alnimin ve burnumun ustune sogudukca yeniliyordum cok rahatlatiyordu tavsiye ederim