Devran Zaten çoğu arkadaşlar bilir beni yüksek tansyonum vardı bi ayağım hep doktordaydı 32.haftadan beri ilaçla limon suyuyla bugüne geldik planlı sezaryan oldum genel anstzi ile normale alınmıyodum tansyon fırlar diye neyse 38 hafta 2.800 grm 49 cm doğdu oğlum bide ultrasondaki kilo ile doğduğu an kilosu çok uyuşmuyo 3 kiloydu 2.800 doğdu he tabi sağlıklı çok şükür küveze girmedi çok şükür 🙏 dikişler acıyo çok tabi hareket etmeme engel değil kalkıp yürüyorum bol bol 😊