Semranurum Tolsel degiliyo canım benimde erken dogum riskim vardı 26. Haftamda girdim ama genelde 30 dan sonra diye biliyorum
Sonay Aysgeulburakk anladım☺ Bende korktum bi an haftaya kontrolüm var hazırlıksız yakalanmayayım dedim 😂
Aysgeulburakk Sonay yok canım. Normalde 32 de başlanıyor. Dediğim gibi benimki sıkıntılı olduğu için erken girmeye başladım 😊