AsenaHatice Bugün itibariyle 26. Haftamıza girdik kızımla akşam üzeri pembe renkli akıntım oldu nişan mıdır yoksa normal akıntı mı bilemiyorum temizlendim birdaha gelmedi. Hemen telaşlanmakta istemiyorum ama çok tedirginim 😓
Mamiii20 AsenaHatice Her ihtimale karşı acile git bence iltihap falan varsa ondanda oluyor ama oda önemli tedbirli olmak lazım
yaseminan AsenaHatice canım bende 2). Haftamdayım 3 gündür kasıklarımda inanılmaz sancı var bugn doktora gittim doktor kanama olsaydı endişelenirdik dedi bence ihmal etme hemen git hastaneye