Linalisa Arkadaşlar çin takvimine göre hamile kalmayı düşünüyorum tabiki allah ne nasip ederse o olur ama böyle bir şey de düşündüm.. Fikirlerinizi paylaşın lütfen 🙏🏻
Taneminci Linalisa bende doğru çıkıyor ama gerçek Çin takvimini bulmak gerekir kuzum tabi doğrulukları tartışılır bilemem 🤷🏼♀️
DemetDigesu Bana kız gozukuyor bır kac ark tuttu 17 nısanda genetık testımın sonucu cıkacak kesın olarak soylerım burdan ama bende kız hıssedıyorum bakalım🙏🏻
Serays Kosem983 ben de karbonat testi,yüzük testi, ikili test değeri ,çin takvimi hep erkek Ama karnımdaki %100 kız 😄😄
Kubra9595 Ya inanmayin söyle seylere allah ne nasip ederse o olur cin takvimide neymis eglence amacli yapmak baska ciddi ciddi inanmak baska canim bence otur namaz kıl ne istiyorsan allahdan iste ben istedim oldu simdi 2. Ye hamileyim cinsiyeti bilmiyorum ama bu onun saglikli olmasindan daha önemli degil kalbin kırılmasin ama mantikli olan allahdan istemek takvimden degil ins gönlünden gecen olur sen duani tam yap
Hulya00 Linalisa canımm bu tür şeylere inanıp hamile kalmaya kalkma sonuçta yaradanda verende alanda ALLAH tır .. şahsen benim doğru çıkmadı ki çoğu kişidede böyledir Allaha dua edip sağlıklı hayırlı bir evlat dileyin hurafelere falan inanacagınıza
Mervednr Linalisa benim doğru çıkmadı canım. Bi haş öncesi de sonrasıda kız diyodu ama oğluşum olacak
annevebebek Valla benim hem cin takvimi hem de rus takvimine gore kızım olması gerekiyordu yani öyle gösteriyordu ama oğlum oluyor 💙 Yani tutmadi