Tirtir5
Canlarım hamile kalmak istiyorum doktra gttim bütün testleri yaptılar guatr cıktı 2.60 2.30olöasını bekle dedi ve ilac verdi korunmuyorz hamile kalsam sıkıntı olur mu basına gelen varmı?
Bide kan testinde mono 0.4 yüksek kırmızı işaretli ve bazo 0.0 düşük gösteriyo bunlar nedir doktor kötü görse söylerdi galiba bişey demedi