ozgyrs Kızlar belki beni bilen bilir kaşıntılarına çare bulamayan kız☹️ Ayagım dursa kolum baslıyo kolum biraz dursa gögsum göbeğim. Zombi gibiyim hiçmi bişe fayda etmez☹️ Nolur basına gelipte çare bulanlar yazsın 🥺
aylaacetin ozgyrs çay ağacı kremi yada yağı kaşıntıya çok iyi geliyo bi dene istersen kaşıntı dışında birçok şeye iyi geliyor bitkisel zaten
Burcu3572 ozgyrs canım bol su içmek lazım doktorum demişti ben bimden 24lü su aldın 0.5 liklerden bol bol içmeye çalışıyorum onlar bana iyi geldi valla
ozgyrs Purelove evet göbeğimde ki çatlaklar ayrı vucudum ayrı buz ile geziyorum . Ama fayda yok insallah birisi bişe söyler bize😣
Eccess Merhaba benmde göğüs ve göbeğimde kaşıntı var çatlıcak die mi aca siz gebelik kolestazına baktırsınız mı ?
ozgyrs Eccess karaciğere de bakıldı safrayada herşey temiz çıktı. 27. Haftamda basladı 34 deyim devam ediyo
Gulsumkrts Ciyerlerine baktirdiniz mi arkadasim oyleydi hamileyken ciyerinde sorun cikti 25 gun hastanede yatti
ozgyrs Gulsumkrts herseye bakıldı canım bi çare yok sanki 😣 biraz hafiflese uyusam baska bişe istemıyorum ama yok
Gulsumkrts Benimde gobegimde asiri kasinti vardi catlaklardan dolayi badem yagi kullaniyordu gunde iki uc defa surmeme ragmen bi faydasi olmadi dalinim bebek yagini kullaniyorum simdi cok iyi geldi
Burcu3572 ozgyrs ben de öyle idim canım ya sonra yengem önerdi öyle yap dedi o sayede suyu içiyorum bitiriyırum şişem evin her tarafında gördükçe kafama dikiyorum
Burcu3572 ozgyrs pardon ben A 101den alıyorum suyu 🙂 fiyatı da uygun hani 24lü 11 lira yetiyor sana onun sayesinde idrar enfeksiyonum da bitti