Shebi94 Merhaba kizlar. 29 haftadayim.kasik bölgesinde ağrilar var, damarda genişleme var doktora sordum ilac söyledi almadim bende. Kecmezse gel bakalim dedi. Yakinda uzmanlik sinavim olugu icin doktor kontroluna düzenli gidemiyorum.Sizdede bu haftalarda ağri varmi?? Cox korkuyorum erken doğum falan olur diye.
Mrv68 Shebi94 bende 29 haftadayim benimde kasıklarım cok agriyor uzanmak zorunda kaliyorum kalkip otururken belimdede agrilar oluyor.
Nebahathumeyra Benim de kasık ağrılarım oluyor hep öyle dayanılmayacak gibi değil ama kendini hissettiriyor. Doktor bir sıkıntı olmadığını söyledi bana. İlk hamileliğim de de ağrırdı kasıklarım. Bel ağrısı hiç bilmem mesela ama kasıklarım hep sızlar. 28+1 mm bu arada
Kahramanlar Magnezyum verecektir evet o haftalarda artıyor kaslar geriliyor o sebepten ağrı oluyor magnezyum iyi geliyor