FasulyeveAnnesi allah izin verirse bende annemin ismini vereceğim. Eşim tutturdu bi ismi daha olsun diye. Bende çift ismi sevmiyorum ama eşimin hatrına şimdi elifin yanına isim arıyoruz🤔 emine de güzel isim. Herkes alışmış anlamı ne olduğı belli olmayan isimlere canım. İsmiyle gelsin inşallah🙏