saadetela ahh son bi kaç gündür bende bu hallerdeyim erkek benimkide..çok inanmıştım güzellik gelecğine ama umduğumu bulamadım😅 Saçlarım eskisi gibi değil cansız ve cılız,sivilce desen sağolsnlar eksik değiller,birde kirpiklerim döküldü kırıldı yanii en kötüsüdr buydu benim için ağır oldu bu son darbe😅Oğluşum güzelleşiyo heralde benden alıp diyip teselli ediyorum kendimi😀