Vildanpasal61 soda hergün içiyorum zaten onsuz yapamam herlde 🙊Yürüyüşede çıkıyorm elimden geldiğince ,sürekli karın şişmesi oluyo niye bilmiyorm ne denediysem çözümünü bulamadm .Doktora soruyorm malesf çekiceksin diyo.Midemde şişlik olduğu için sağlıklı bir şekilde beslenemiyormda 😏 inş. Bebeklerm bu durumdan etkilenmez ençok o yzden stres yapıyorm aslnda Rabbm hepimizn yardımcısı olsn çok tşk ederm sizede.