Cigdem07 saçlarına takıntısı biri olarak yazıyorum ilk hamile kaldığımda doktoruma sorduğum soruydu ve bana 7aydan sonra boya demişti şuan 7aylığım ve hala boyamadım doğuma yakın boyatacağım inş için nasıl rahat edecekse öyle yap boyanın bir zararı olmuyor diyen bir sürü doktor var ama gene de temkinli olmakta fayda var