Cigdem07 kesinlikşe zaten boya yapılırken de etrafında başka aboya yaptıran olmaması lazımmış mümkğnse açık alanda kuaförün önünde vs boyatın diyorlar, kimyasallar saç derisinden oldukça hızlı karışıyorlarmış benim neredeyse 10 xm beyazlarım geldi bazen saç dibime değdirmeden maskara sürüyorum 🙈 en rahat bunu buldum