Deni valla canim ben kayinvalidesi tarafindan igne görmemis biri olarak söylüyorum ölene kadar içimde ukte kalacak. Durumlari varken yapmadilar hadi yapmadiniz yeni dogum yapmisim bemi misafir gibi gelip soruyorlardi ben mi dogurdum afedersin eşşek mi doğurdu belli degil. Tabiki kimseye güvenerek cocuk dogurmuyoruz, zaten eldwn ögün olmaz yani birilerinun getirip yaptığından kimsenin çocuğu büyümez. Ama insan istiyor canim değerli hissetmek istiyor heleki o özel dönemde annemde kaldim 15 gün oraya sadece 2 defa geldiler evime geldim bir kez gelmediler yanima cocuga sanki babaanne degilmis gibi 2 takim kiyafet alip gelmisler durumlari olmasa çaputu laf edecek insan değilim dolaplara sıgmıyor benim kızımın çamaşırları ama tatli gelir anladin mi. Çünkü sen çok heveslisin ama sana ve bebegine deger verilmediğini görmek çok acı