Anneyimben49 Kızlar merhaba . Bugün kontrole gittim, idrar hafif enfeksiyon çıktı URODAY diye bir ilaç verdi. Toz halinde kullanan oldu mu . Bir Düşüğüm olduğu için korkuyorum açıkçası. Doktor yazdı birşey olmaz ama içim hiç rahat değil😒
[silindi] Anneyimben49 ben hamilelik boyunca o tozdan 4kez günde 2kezden 400mg de antibiyotik kullandım canım enfeksiyon o ilaçtan daha kötü bebeğe direk etki ediyor kullan zaten tek doz sifa olsun ben daha 23+4üm bu arada geçen cumada verdi doktor mecbur
Anneyimben49 [silindi] Ayyy canımmmm çok çok geçmiş olsun ya Rabbim sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 😞
Anneyimben49 Yasemincifci [silindi] Allah razı olsun sizden canlarım beniiimmm ❣️ İçtim ilacı şifa olsun hepimize. ❤️