Yabe221014 Yardim edin kizlar. Eşimle isim konusunda bir türlü anlaşamıyoruz. Ben roza istiyorum o ömür istiyor ikisini birleştirelim diyorum yok diyor. Ne yapacağım bilmiyorum nasil ikna edebilirim
gunes91 Yabe221014 hayırlısı ile inşallah.. hazırlıklar için isim yazdırmak için, seslenmek için bile heves ediyor insan.. biran önce çözüm bulursunuz ya da başka isimler mi önerseniz eşiniz fikri değişir belki.. ?
Weewe Roza turkce degil :/ ben yabanci isme aile yurtdisinda degilse ya da eslerden biri yabanci drgilse karsiyim. bu yuzden iki duruma da sahip degilseniz esinizi destekliyorum 🙈
Yabe221014 Weewe aslinda kürt bi isim ama eşim hic yanaşmıyor. Berfu diyorum olmazsa onada gelmiyor 😑
Yabe221014 Fatmakrt hahahaha güldürdünüz beni 😂 alternatif olarak berfu diyorum onada gelmiyor takmış ömüre 😂
Yabe221014 gunes91 yok sunmadığım isim kalmadi. Hamile olduğumu öğrendiğimiz gun erkek olursa şu olacak dedik ikimizin istedigi oldu kizimiz dogacak daha karar veremedi bir turlu kabul etmiyor hic bi ismi