SevdaNurum Kızlar tansiyonla başım dertle😕 normal evde sorun yok. Dr a gittgmz zaman 14.9 cıkıyor😕 ve dr m haliyle tedirgin oluyor. Böle giderse erken doğumla alırız dedi. 35 ci haftadayız nst de sancı cıkmıyor. Muayenede de bebek güzel maşallah keyifli diyor Bazen ara ara carpıntım oluyor. Stres ediyorum haliyle. Bu durummla mücadele eden var mı? Yüksek olup düşüren...
Aysebkr1258 SevdaNurum dengeli tutmaya çalışırsan eğerki yoluna girer tuz hiç kullanma ekmek pirinç çok tüketmemeye çalış bir kaseye limonun suyunu ve yoğurdu karıştırıp ye tansiyonu dengede tutuyor
Saliserh SevdaNurum haftan var bayağı tedirgin olma bence tansiyonu stres çok oynatıyor limon iç bol bol
SevdaNurum Aysebkr1258 cok tesekkur ederim dikkat ediyorum. Ama ister istemez hocanın yannda stres yapıyorum galiba. Yine yüksek mi cıkıcak acaba gibisinden...
SevdaNurum Saliserh evet akşam da 1bardagın icine yarım limon sıkıp yedim düşürdü biraz. Teşekkür ederim😊