Irono resimag.com/p1/88b0c680978.jpeg Buda benim esimi cekmis annem gormus gelirken😂😂😂 kucaklamis geliyor
Prettymom Irono hehe ben de aldım kız sağlam bence güle güle kullanalım ben ta 4 aylıkken almıştım sondayım 😂
Belinya Vildanpasal61 Vildanpasal61 güzel mi canım bende alicamm. Ama küvet fileleri uygun olurmu onlara boyut olarak acaba onu düşünüyorum
Vildanpasal61 Irono Benim eşimde taşırken millet tuhaf tuhaf bakıyordu sanki ilk kez bebek küveti görüyorlardı 😀😀
Irono Belinya kesinlikle tavsiye ediyorum asiri guzeldi prof. Dr ler filede yikamayi onermiyo zaten o yuzden cok guzel bi urundu
Vildanpasal61 Belinya Canım ben beğendim gayet kullanışlı bebek içinde ideal boyutta bence Allahın izniyle yıkayacağım günleri iple çekiyorum 😍
FHKK Belinya Boyutları gayet geniş ve kaliteli bende 1 ay önce Bim den aldım filesi de vardı içinde 30 tl ücreti vardı. Ama saniyeler içinde tükeniyor kaldığını sanmıyorum 😕
babymomm Irono alan arkadaslar su sızdırıyor dedi dememe yaptınız mı bende aldım ama evde değilim deneyemiyorum
Derin6565 Irono profesorler bebek boğulduğu zaman yanında olmuyo canım çok sıkıntılı filesiz bebek yıkamak
Rva-10 Bende mavisini aldım fiyatı piyasadaki ürünlere kıyasla çok hesaplı umarım e bebekte ki köpük fileler takılır uygundur