SeymaTevfik ben kızıma doğdugundan beri molfix kullanıyorum 4. Ayını dolduruck artık başka bez denemedm bile ne pişik oldu ne sızdırma sorunu oldu kampanyaları takip edersen uygunada bulablirsin bence kesinlkle molfix kullan ama yenidogan için 2 numaradan başla kalıp olarak dar biraz