Elvannn Kızlar merhaba son adet tarihine göre 11+5 im fakat doktorum geç döllenme dediği için 10+5 olarak hesapliyordum. Dün doktora gittiğimde ultrasonda 11+5 olarak göründu ultrasonda erkeğe benzediğini söyledi değişir mi merak ediyorum böyle olupta cinsiyeti değişen var mı
Muhammednuri Elvannn var canım acele etme benım kızıma doğuma kadar erkek demişlerdi bende inat edip kız çeyizi yapmıştım 😅ve gerçekten doktor bile şok olmuştu kızım oldugunda 20. Haftada belli olur ama sen gene birşey alma şimdi benım çünkü doğuma kadar erkekti kesin Allahın mucizesi 🤲🏻👩👧👦
SdaSglm Elvannn benim de 11+5 doktorum erkek olabilir dedi, Bir iki gün sonra perinatolog gördü down sendromu testi için, o da %85 kız dedi. Sanırım kesin sonuç için daha çok bekleyeceğiz, hayırlı ve sağlıklı gelsinler :))
mf_ozturk Elvannn bende 10+5 im 12. Hafta kontrole gideceğim çok heyecanliyim inş doğru tahminler alabilirim
Deletedmom2 Elvannn banada10+2de erkek gibi dedi bugün ikili test için devlete gittim oradaki doktor daha belli olmaz ufacık o nasıl anlamış acaba dedi, haftaya ikili testin sonucu için kendi doktoruma tekrar gidicem bakalım kesinleşecekmiş merakla bekliyorum :)
Rabia2019 Muhammednuri ayyy nasıl ya sana göstermediler mi pipisini hiç? Özele mi gittin devlete mi canım
Msbem Muhammednuri canım ben zaman doğum yaptın ve devlete mi gidiyordun pipi falan görmeden mi erkek dendi ? Sen nasıl emin oldun kız diye ?
DemetDigesu O kadar etken bellı oluyormu😱😱😱 benımde haftaya carsambaya 11 haftalıkken fetal dna testım var cınsıyetını %100 ogrenıcem alısverıse baslayabılırım 🥳🥳🥳🥳
Bosnian17 DemetDigesu canım senin cinsiyeti çok merak ediyorum ne güzel erkenden öğreneceksin öğrenince haber verirsin 🤗
glsmdncr DemetDigesu bence 20. Haftana kadar bekle cunku bebeklerin dis genital organlari gelisimini 18. Haftada tamamliyo. Doktorun yanlis yonlendirmezse o zaman kesinlesiyo.. 20. Haftada da detaylı ultrasonun var zaten orda kesin olarak gorursun🤗
Muhammednuri Rabia2019 ikisinede yalansız sadece bana testısleri var dediler ama meğerse şiştem kızım erkek sanılıyormuş pipi uerıne kordon sanmışlar 🥴o kadar tıp gelişmiş açıkçası doktordan doktora fark var deseler de ben gezdım bir çok doktora ilk çocugum sonucta halıyle insan merak edıyor ama bilemediler yada son anda değişti zaten kızımda erkek kafasına benzıyor 😅🤣ama tabıkıde sağlıklı bir kız çocugu
Elvannn Rabia2019 eşim de aşırı derece de kız istiyordu herkeste kız deyince insan kendini kız a göre ayarlıyor önemli olan sağlıklı olması tabi ki de cinsiyet önemli değil ama yine de merak işte
DemetDigesu Bosnian17 canım cok tesekkur ederım tabıkı verırırım sen de ver ama tamam mı😘 Benım gonlumden gecen kız🤰🏼🙏🏻
Aysaa Benimde 10. Haftada erkek dediler hala aynı canım erkek kolay kolay değişmiyor diye biliyorum hayırlısı olsun 😊
Muhammednuri Msbem canım kızım 11 aylık daha yenı doğum yaptım hem özel hem devlet aynı ikiside 😁erkek dediler ama ben kız çeyizi yaptım bende erkek hıssedıyordum yalan yok ama kız çeyızı yapmak şstedım hatta dedim bu erkek değil kız bence doğumda zaten bütün doktorlar şok olmuşlardı
DemetDigesu Bosnian17 aynı haftadayız degıl mı ben mı yanlıs hatırlıyorum acaba 10. Haftada benım kı?
Rabia2019 Muhammednuri ayy hayırlısı olsun canın 🙈 ben 14. Haftamdan gördüm de pipisini doktorum gösterdi tereddüt ettim şimdi değişir mi acaba diye