Susam_Annesi Kizlar selam. Nisanim geldi sizlerde de nisan geldiginde ne kadar sure sonra dogum yaptiniz? Bu sure zarfinda bana onereceginiz ne vardir?
FiruzeHilal bebeğin pozisyonunu öğrenmek ve bilgi almak için doktorunla görüşebiliyorsan git hastaneye, ya da telefonu varsa ara, bazılarını eve geri gönderebiliyorlar sancı başlayana dek, su gelmeye başlayınca eğer özel hastaneyse muhtemelen sana antibiyotik verip yatış verecekler, devletler açıklık az ise geri gönderiyorlarmış.
Susam_Annesi FiruzeHilal doktoru aradim su gelirse yada sancilarin baslarsa ara dedi henuz sancilarim belden kasiga dogru adet sancisi gibi ama cok ufak bi sizi
Annebenanneoldum Bugün benimde geldi 39 haftalık oldum bütün açılmam vardı 2 cm bebek kanala girmişti nişanda geldi doktor sancın olursa 5 dkya düşünce gel diyor sancı yok
Nebahathumeyra Sancı olmadan ya da su gelemden sadece nişan geldiği zaman birşey yapmıyorlar genelde. Ama ben rahat etmek istiyorum derseniz gidebilirsiniz de. Çünkü nişan gelip 1 hafta sonra doğuran da var bir gün sonra da benim de ilk hamileliğimde de nişan geldikten 3 gün sonra falan doğum olmuştu
Susam_Annesi kbrMEVA 39+1 im ben de doktor bayilana kadar yuru ve squat yap dedi bugun 9.5 km yurudum onun uzerine geldi nisan zaten
Susam_Annesi kbrMEVA yani doktorun solemesi ne kadar yurursen ne kadar squat yaparsan o kadar hizli dogum olur dedi