Ozgemm34 Hayr aslinda gec yumurtladim ben doktor kontrolunde 24 du falandi test yaptim silik cikti kandada 7.5 cikti ama labaratuarci beni biraz korkuttu
Esramin26 Normal değerlerin 0-10 arasındaysa Gebelik yok deniliyor Canım .kese görünene kadar umutlanmayın diyorlar kese görünsede boş kese olma yada bir ton İhtimal var Allah gönlündekini Versin inşallah 💕😘
Ozgemm34 Aslinda bu benim ikinci gebeligim olcak ikizlerim vardi gelismedigi icin troitlerden 9 hafalikken alindi