SevnurErduman Merhabalar ben 7 haftalık hamileyim hafif kanamam var 2 gündür doktora gittim alttan baktı ve bebeği görmedi 1 hafta sonra ya randevu verdi çok korkuyorum böyle oluşta bebeğini kucağına alan var mı?
seymos SevnurErduman kese ve yolk kesesi göründü mü? Kuzenimin de hep kanaması vardı düşük riski dediler hep. Bebek görünmedi kalp atışı duyulmadı yedi haftalıktı. Hatta doktor boş gebelik olabilir dedi. Beklediler 9 haftalıkken gördüler. İkalbini duydular. İçinizi ferah tutun Rabbim herkesin müjdesini versin hevesiniz kursağınızda kalmasın inşallah
Seda42 SevnurErduman canım bende hamileligimi öğrendiğimde 5 haftalik ti ultrason da kese de görünmedi 6 haftada kese göründü 7+5 de doktora gittim ultrason da kese büyümüş ama bebeğim görünmedi alttan ultrason ile gördük ve kalp atışını duyduk benim döllenme 1 ay geç olmuş bekle inslh sende görürsün bebegini
liya SevnurErduman alt muayene yaptırma ben yaptırmadım yengeminde 2.5 aylık bebeğini alt muayene ile düşürdüler kanaması vardı. dinlen hep iş yapma
SevnurErduman Gulbahar hayır Altan baktılar bişey görünmedi ya çok küçük yada bebek Yok Çarşamba günü tekrar gidicem kanamam da dünden beri açık renkte azar azar geliyo bu kanamadan korkma dedi bekliyorum ama çok korkuyorum çok bekledik bebeğimizi Allahım inşallah bağışlar bana sağlıkla kucağıma alırım🙏🏻
SevnurErduman Gülbahar, hayır Altan baktılar bebek görünmedi dediler ya çok küçük yada bebek Yok Çarşamba günü tekrar gidicem dünden beri açık kırmızınazar azar kanamam geliyo ama bu kanamadan korkma dedi
AslNurDemir Kese oluşmuş mu canım Benimde öyle oldu kese göründü ama boştu sonradan göründü bekle bence ama kanaman da varmış benim yoktu
deletedmom211 Allah yardımcın olsun canim boş gebelik yaşadım inşallah sen yasamazsin benimde bebeğim görünmedi bekledik alltan baktılar yine gozukmedi allah yardımcın olsun şimdi 11.3 haftalık hamileyim
AslNurDemir SevnurErduman o zaman içini ferah tut canım geç döllenmedir bi daha gittiğinde nokta kadar göreceksin ☺ Benimde öyle oldun
deletedmom211 SevnurErduman allah yardımcın olsun canim ben o acıyı çok iyi bilirim ben 1.5 senelik evliyim şuan 4 cü çocuğuma hamileyim 3. Kaybettim çok zor biliyormusun inan ilk bebeğim boş gebelikti şuan çok şükür 11.3 günlük hamileyim çok şükür allah hepimize bagislasin
AslNurDemir SevnurErduman Benimde 7. Haftada görünmedi ama kese vardı sonra bi dahaki hafta gittik kalp atışını bile duyduk ama nokta kadardı ☺ Rabbimin mucizesi içini ferah tut
deletedmom211 Ben inanıyorum inşallah allahın iziniyle göreceksin canım benim rabbime sığın kalbini ferah tut inşallah göreceksin
SevnurErduman seymos sağol canım inşallah benimde geç döllenmiştir ben yurtdışında yaşıyorum kesenin olduğunu anladım ama yokl kesesini anlamadım sadece Çarşamba günü bir daha giricem inşallah görünür bebeğim
seymos SevnurErduman aynen doktor sonradan adet tarihini değiştirdi ve geç döllenme dedi. Bekle bi bakalım. Olmadı daha gelişmiş bir cihazi olan yeri tercih edersin. Bende.bes haftalıkken ultrasona girdim bebeği bırak kese bile yoktu ☺ doktora gitmeye fırsat bulamadık taa 8. Haftada gittik herşeyini gördük. İnsanın elinden gelen hiç bişey yok inanki Rabbim ol demeden hiçbir şey olmuyor.