Bebeksicimm1 nişan değil canım. Çatıdan sonra oluyor o şekilde . Normal bi durum. Bana da o gece doğum yapacağımı söylemişti doktorum. İki güne yakın azalarak lekelenme geldi bende de . Açıklığım da vardı 4 cm. 37+5 te yapılmıştı bana da . 3 hafta sonra da nişanım geldi oğlum doğdu