Denizanne evet sna da bebeğe de kötü beslenme zarar verir şeker olmasa da aşırı kilo alırsın tansiyon çıkar dikkat etmende fayda var ben aylardır ne tatlı ne tuzlu yiyemiyorum şeker çıktı bende diyet yapıyorum 38 haftalık hamileyim toplam 7 kilo aldım 3500 kilosu bebek 😊😊