Sinem90 hem hormonlar.Hem de yaşadıklarım.En sevdiklerim bile maddi şeyler yüzünden beni hayal kırıklığuna uğratıyo.Arabamı satmak istediğimi söyledim abime.Bana sat dedi.Normalde değeri 45bib.Bana ben sana 25 veriyim dedi.Ben de ama olmazki dedim.Çünkü ben de zar zor çalışıp kazandığım parayı bebeğim için değerlendirmek istiyorum.Bunu dedim diye bana küstü.Beni paraya çok önem veriyomusum gibi gösteriyo.Halbuki ben ona o kadar çok yardım ettim ki maddi olarak.Şimdi o paraları biriktirseydim istediğim şeyleri alabilirdim bebeğim için.