Fatmakrt Manaymanay canım emzirirken takmıyorsun onu emzirdikten sonra takıyorsun yara iyileşmesi sağlıyormuş
Fison Manaymanay bende çok çekmiştim zeytinyağı ablam söylemişti denedim iyi geldi çok kötü oluyor diş ağrısı gibi Allah yardımcın olsun canım
Manaymanay Fison evet çok sızlıyor zeytin yağı sürdüm 1 kere yara kabuk bağlıyor kapanıyor ama bebeğim emince açılıyor yine
Bebekim123 Hangisi kızlar sizce https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/chicco-gogus-kalkani-2li-420400194 https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/philips-avent-scf157-02-gogus-kalkani-2-li-430548397