Minnak_ana ben bütün testleri yaptırmıştım kürtaj sonrası, hepsi temiz çıkmıştı, o zamanlar sağlıklı olsaydı tutunabilirdi lafını pek sevmiyordum, ama şimdi belki gelişim bozukluğu yaşayacaktı bunda da bir hayır varmış diyorum, sen de öyle düşün. Ben ikinci hamileliğe çok geç düşünmeye başladım, bu düşük sürecini atlatmak istiyorum düşüncesiyle, şu an arayı çok uzun tutmamak gerekir diye düşünüyorum. İkincisi gelene kadar birincisinin üzüntüsü daha zor atlatılıyor diye düşünüyorum