Ecenazz Kızlar merhaba. Bugün doktora gittim 5+4 haftalığım ama gebelik kesem büyümemiş. Ve kürtaj olmam gerekiyormuş.. Başına böyle bişey gelen oldu mu
SdaSglm Ecenazz 1 haftada çok şey değişebiliyor, benim kese boştu 1 hafta içerisinde Bebek yerleşmişti kalp atışı da duyulmuştu, beklemenin zararı yok diye biliyorum ama tabii doktorunuz daha iyi bilir
Ecenazz Fatmaklc66 canım bir sorun olduğunu hissetmiştim aslında. Çünkü değerlerimde sağlıklı yükselmedi en başından beri.
Fatmaklc66 Ecenazz haa ozaman degisir canım betan güzel yükseldiyse beklemen iyi olurdu allah yardımcın olsun canım bi yanın heycanlanmısken bi yanın buruk suan
Ecenazz Fatmaklc66 canım betam düzgün yükselmedi. Doktor en başından beri sağlıksız bakıyordu zaten gebeliğime.
Ecenazz LeylaCan canım 5+4 düm şu an kesem 5.6 mm. 10 gün önce 2.2 mm di. 10 günde çok az gelişmiş ve betam sağlıksız yükselmişti zaten en başından beri.
Ecenazz ucmgk21 ilk başta 19 martta yaptırdım 88 çıktı. 23 martta yaptırdım 124 çıktı. 25 martta yaptırdım 1067 çıktı. Doktor betayı bıraktı ultrasondan takip etti. Ne yazık ki 10 günde kesem gelişmedi.
Aycan16 Ecenazz ama 1 hafta icinde bu artis suan doktorda ne olumlu ne olumsuz konustu yarin bidaha kan vericem