NurdanAkklSancak Bayrampaşa kolan hastanesinde Murat Öztürk hocaya muayene olmaya başladım bugün. Rica etsem Hastane ve doktor hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mi ? Teşekkür ederim.
baharclk NurdanAkklSancak Bir ara erkek bir doktora gitmiştim orda adini hatırlamıyorum sadece bikere bebeğim merak ettiğim için. Doktor yasli biseydi baska iyi doktorları varmis ama hastaneyi sorarsan çok begendim çok temiz lüks bi hastane muayene ücreti de hastaneye gore uygun geldi bana 50tl vermiştim şimdi kaçtır bilmiyorm. Doktor oneremiycem tanımıyorm ama hastane güzel ve personelleri çok ilgili nazikler.
Yesimkose Bende cuma gunu dilek hanima randevu aldim ama murat beyede ii diolar bilemedim kafam karıştı 🤔 doktorlar hakkinda bilgisi olan varsa bilgilendirse sevinirim. Hangisi normal dogum taraftarıdır?
Yesimkose zeynopd dilek hanim bana zorunlu sezaryan dedi muhasebe fiyata 1950 dedi ama yengem sezaryani 50 gun once 1800 oldu istedine indirim yapip.istemedine yapmayan muhasebe de bir bayan var hic sevmedim surat 5 karış git baska yerde dogur gibi davranıo
zeynopd Yesimkose ben zaten heryerde her şekilde pazarlık yapılabileceğine inanırım 🙂 demekki hastanede de denemek lazım. Sezeryan fiyatı uygun geldi bana. Acaba genel anestesi mi tercih ediyo dilek hanım spinal mi biliyo musunuz? Ve spinal için de ekstra bi ücret istiyolar mı ?
merveonl Yesimkose bende kolan da Doğum yapmayı düşünüyorum murat hocaya başladım da hastane nasıl memnun kaldiniz mi
Yesimkose zeynopd onu anestezi doktoru ile gorusuyormussunuz amaliyata yakin yengem spinal oldu ii gecdi ben dogumdan cok korkuyorum herhalde genel yaptiricam hala karar veremedim kafam cok karisik
Yesimkose merveonl 2 aydır gidiyorum hastaneden de dilek hanimdan da memnunum ama indirim konusunda hic yardimci olmuyor muhasebedeki kadini sevmedim bi tek
Wrw Bende Dilek hanıma gidiyorum bi kez selver hanıma gitmek zorunda kaldım ve pişman oldum dilek hanım çok pozitif ve ilgili bi doktor inş. Doğumumuda Dilek hanımda yapmak kısmet olur🤗
merveonl [bilinmeyen] canim kolon la kolan farklı die biliyorum kolon pahalı bi hastane bende medicalpark a gidiyordum muane hep orda oldum Ama 6 bin istediler o yzddn kolana geçtim doğumu da orda yapcam inş
zeynopd Yesimkose evet biliyorum o kadını. insan sormaya çekiniyo. bilerek koymuşlar demekki onu oraya 😃 önemli olan doktor ve odanın konforu. gerçi 2 gece kalınacak. odalar tek kişilik değil mi. yengeniz bir sıkıntı yaşadı mı
Yesimkose zeynopd tek kişilik sanirim o cok memnun kaldı hemsirelerden ben turkiye hastanesinden gecis yapdim o memnun kalinca bos oda varsa gidip gorebiliosunuz odai yardımcı oluyorlar