Zeynepzeze canım ben mutfağın önünden geçip kustugumu hatırlıyorum 😂 16 gibi gecti şuan 17+4 10-15 gündür rahatım şükür arada yine kusuyorum ama her şeyi yiyebiliyorum artık bende senin gibi geçsin artık yemek yemek istiyorum diye bekliyordum ama az kalmış biraz sabır tabi 9 ay çeken de varmış ama inşallah öyle değildir