noninoni Selamlar Ben 8 haftalık hamıleyım canım hıc bırsey yemek ıstemıyor mıgdem hep bulanıyor aynı durumda olan var mı bol su ıcıyorum meyvemı de eksık etmıyorum bebegım bu durumda etkılenırmı? Yardımlarnızı beklıyorumm
Yasemincifci noninoni bebeğin senn depolarından besleniyor sende o depoları boşaltmamak için yemelisin
Sinem90 noninoni Bende 8. Haftadayım hiç bişey yiyip içemiyorum sen yine iyi su meyve felan yiyip icebiliyomussun ben onu da yapamıyorum ne yapıcaz biz böyle 😣
LeylaCan noninoni hic etkilenmez ben 12 haftaya geldim suan. 5 kilo verdim doktora gittim bebek gayet iyi fazlalıklarını vermişsin dedi. 😂 ilk dönem kanla besleniyor zaten. mideni cıkarsanda yemeye calıs yinede.:)
Esrarse Yok canım etkilenmez normalidir o haftalarda iştahsızlık bende öyleydim şimdi 4 aylık olduk 4 kilo almışım 🙊🙋🏼♀️
Sinem90 noninoni ac geziyorum desem doğrudur yani günde bir öğün zorla eşim yediriyor ısrar üstüne yemeye çalışıyorum bi insan doymaz tabi yedigimle
Derinnge34 noninoni 4 ay boyunca aç yaşadım su bile içemiyordum ama bebek sizden alacağını alıyor merak etmeyin :)
melegiminannesi Senin haftalarda bende öyleydim 11. Haftamı bitirince sonlandı mide bulantım rahatsızlığım simdi doymuyor saate 1 yemek yiyorum kendimi sürelli bisey yerkrn buluyorum merak wtme normal 😀😀