Esrarse Arkadaşlar, önceden az geliyordu kan yani afedersiniz sadece sümüğümde oluyordu şimdi haftalarım ilerledikçe çoğaldı kanama burnumdan dışarı akıyor resmen acaba normal mi?😩
Gamzeciks Sevimnaz benimde burnumu temizlerken kanamış oldugunu fark ediyorum bir kaç haftadır. Ama öyle büyük kanama olmadı. Doktoruma sormuştum. Çok kanarsa kbb ye git dedi. Hafif olması normal. Çoğu gebede oluyor.
Esrarse Gamzeciks ben ozaman gideyim bi burnumu sildiğimde benimde kanamış oluyordu ama artık baya bi kan akıyor 🙄