Acemiannes Karnım 20 dk dır kasılıyor belimda falan ağrı var az az su gibi bişey geliyor doğum belirtisimidir bilen varmı????
Busrababuz Acemiannes ben geçen acile gittim doktor şu biran da boşalması lazım dedi bence ılık dus al ve sancılarının kaç dk bir geldiğini say
Caglaucrr Acemiannes az az da geldiği oluyormuş canım çişini tutabilirsin ama o tutulmuyor su olduğunu ordan anlayabilirsin
Esra7261 Busrababuz iyi ki bi doktor bişey demiş size. Biraz araştırın bakalım amniyon suyu sadece bi kere de mi gelirmiş yoksa yavaş yavaş geldiği de oluyormuymuş. Belki öğrenmiş olursunuz sizde