Defnenaz canım ne hissettiğini biliyorum ilk gebeliğimde kalbi durmuştu ve ben öldüğünü hissetmiştim dediğin gibi tek belirti göğüs hassasiyetiydi o da gitmişti, ikinci gebelikte kese boş gibiydi ve ben sürekli göğüs hassasiyetine bakmıştım, her seferinde sabah kalktığımda hassasiyet azalmış diye üzülüyordum, muayeneye gittiğimde iyi olduğunu görene kadar içim rahat etmiyordu, hatta şu anda hassasiyet gitti, zaten genelde çok su içip gece tuvalete kalkmayınca sabah hassasiyet daha çok oluyor, daha sonra gün içerisinde azalıyor, yani en azından bende öyle. Sigara içme eğer iyiyse sonra neden içtim diye üzülürsün, bir de içini ferah tut ona güç ver olumlu düşünerek ve hissederek